Liczba bezrobotnych absolwentów uniwersytetów z wykształceniem wyższym wyniosła 254 tys

Rynek pracy za 5 lat: Co studiować, żeby mieć pracę

Dziennik Gazeta Prawna

Wyższe wykształcenie już dawno przestało gwarantować szybkie znalezienie pracy. Według Głównego Urzędu Statystycznego w I kwartale 2014 r. liczba bezrobotnych absolwentów uniwersytetów z wykształceniem wyższym wyniosła 254 tys. Było to niewiele więcej niż wśród absolwentów szkół średnich – 230,2 tys. osób. To pokazuje, że bezrobocie wśród absolwentów wyższych uczelni występuje na zbliżonym poziomie do osób ze średnim wykształceniem ogólnym….

Jedna odpowiedź

  1. Chce jeszcze raz ostrzec osoby studiujace za granica ze jestem od 2007 torturowany
    psychologicznie przez USA nie mogac dostac sie z powodu wydania sie wladzom imigracyjnym USA poprzez studia PhD (wize F-1) do domu w Utah. W 2007 zostalem podstepnie deportowany z domu w stanie Utah z najwyzszym tytulem naukowym USA PhD do Polski gdzie z wymogow PiS blokujacych mnie od stanowiska Profesora Zwyczajnego swoieckimi komunistycznymi formalnosciami z prywatnym wyksztalceniem z USA o kosztach okolo pol miliona dolarow USA bylbmy pozbawiony srodkow do zycia:

    Cytuje Program PiS przeciwko absolwentom prywatnych uczelni USA aby
    kontrolowali ich sowieccy bandyci z ZSSR zza grobu (Rosja nie wymaga nawet nostryfikacji):

    System awansu akademickiego
    Zmian wymaga także system awansu akademickiego. Nowa formuła habilitacji nie zdała egzaminu.
    Nie wprowadziła żadnej nowej jakości w ocenie kandydata, natomiast wprowadziła element
    absurdalny, a mianowicie taki, że komisja habilitacyjna nie widzi kandydata, nie ma nawet możliwości
    porozmawiać z nim i zadać mu pytania. Taka ewentualność istnieje tylko w przypadku wątpliwości,
    co do ostatecznego wyniku, a nie jako oczywisty wymóg. Nie ma więc powodu podtrzymywać
    podobnej formuły. Habilitant powinien poddać się kolokwium – przed Radą Wydziału, lub
    przed innym gremium – a także wykazać się jako dydaktyk.
    Uważamy za niezbędne funkcjonowanie Centralnej Komisji ds. Tytułów Naukowych, przynajmniej
    do czasu, aż procedura habilitacyjna okaże się szczelna. Jednak w sytuacji coraz większej
    ilości szkół z uprawnieniami habilitacyjnymi oraz przy rosnącej liczbie kandydatów na profesorów,
    Centralna Komisja ma ważną rolę do odegrania.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: