Nasza przyszłość zależy od jakości szkolnictwa wyższego i nauki.

Apel rektorów: Nasza przyszłość zależy od jakości szkolnictwa wyższego i nauki. Nie oszczędzajmy

wpolityce.pl

W programie finansowania badań Horyzont 2020 w budżecie UE potrzeba co najmniej 71 mld euro, a od deficytu budżetowego kraje członkowskie powinny odejmować wydatki na naukę, innowacje i rozwój uczelni – uważają konferencje rektorów z Polski, Niemiec i Francji……

Nasza przyszłość zależy od jakości szkolnictwa wyższego i nauki. Stąd nasz apel, abyśmy na tych dziedzinach nie oszczędzali i nasz nacisk na modernizację szkolnictwa wyższego i na zwiększanie nakładów na naukę, i nasz sprzeciw wobec obniżania ich dalej

– podkreślił rektor UŚ.

komentarze 2

  1. niestety ale system kształcenie wyższego jest lekko mówiąc nietrafiony w naszym kraju. zdecydowałem że poświęcę więcej czasu na zdobycie doświadczenia bo niebawem końcówka studiów. natknąłem się na fajną opcję zobaczenia nowych rzeczy przez wygraną w konkursie:accenture.com/konkurs mam plan to dobrze wykorzystać jeśli się uda wygrać.

  2. Bez wykształcenie się nie da. Ja czego miałam się w teorii nauczyć to już się nauczyłam i teraz czas na postanawianie na praktykę, którą kto wie, może uda mi się dzięki konkursowi zdobyć accenture.com/pl-pl/landing-pages/Pages/konkurs.aspx

Skomentuj

