Zostałam zmuszona do zwolnienia się z Uniwersytetu

Prof. Krystyna Pawłowicz o micie wolności gospodarczej (relacja)

blogpress

prof. Pawłowicz odpowiedziała: „Zwolniłam się z Uniwersytetu, ponieważ zostałam zmuszona do zwolnienia, odebrano mi zajęcia na Wydziale Prawa, wykłady pani Waltz mi zabrała, zabrała mi ćwiczenia, prawie kontaktu ze studentami już nie miałam. Nie mogę siedzieć, nic nie robić. Więc chodzę i buntuję się, teraz może gdzie indziej. Jestem dumna z tego co mogłam zrobić na wydziale prawa przez 35 lat.”

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=foaC4fG6eg0#!

 

 

Skomentuj

