Praca dla naukowców

Praca dla naukowców

serwis MNiSW

Ogłoszenia – uczelnie

 

Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w jednostkach PAN i instytutach badawczych

Jedna odpowiedź

  1. Gloduje w Niemczech namiastce USA juz 14 lat z PhD.

    W 1997 skonczylem PhD w USA na uczelni klasy Princeton tzn. najlepszej na swiecie. Po tym uczelnia stanowa USA obiecala mi zielona karte. Tylko przy tej obietnicy mialem zamiar tam zaczac prace. Zeby zaczac prace przejechalem malutkim samochodem cale USA w poprzek jadac bez przerwy 24 godziny. Uczelnia ta mnie oszukala, skonczyl mi sie status imigracyjny i przyjechalem do otwartych juz na 3 miesiace dla turystow Niemiec. Przeczekalem nielegalnie do 2004, dnia rozszerzenia Unii. Uczelnie Niemieckie ignoruja mnie i moj amerykanski doktorat tak jakby podlegal on cichej kontroli Polskiego Ministerstwa edukacji ktore go nie uznaje i wymaga nostryfikacji. Niektore w ogole nie odpowaidaja na moje wielokrotne podania o prace. Z amerykanskim doktoratem duza lepszym od niemickiego powinieniem byc natychmiast zatrudniony jako pelny profesora nawet nie mowiac po niemiecku na kazdej niemieckiej uczelni a musialem ukrywac sie przez 7 lat a gloduje juz od 14. Uczelnia Amerykanska w czasie studiow placila mi tak samo jak placi sie najwyzszemu niemieckiemu profesorowi W3 tzn. powyzej 7000 dolarow miesiecznie. To tez jest ignorowane. Gloduje w Niemczech namiastce USA juz 14 lat z PhD.
    W 1997 skonczylem PhD w USA na uczelni klasy Princeton tzn. najlepszej na swiecie. Po tym uczelnia stanowa USA obiecala mi zielona karte. Tylko przy tej obietnicy mialem zamiar tam zaczac prace. Zeby zaczac prace przejechalem malutkim samochodem cale USA w poprzek jadac bez przerwy 24 godziny. Uczelnia ta mnie oszukala, skonczyl mi sie status imigracyjny i przyjechalem do otwartych juz na 3 miesiace dla turystow Niemiec. Przeczekalem nielegalnie do 2004, dnia rozszerzenia Unii. Uczelnie Niemieckie ignoruja mnie i moj amerykanski doktorat tak jakby podlegal on cichej kontroli Polskiego Ministerstwa edukacji ktore go nie uznaje i wymaga nostryfikacji. Niektore w ogole nie odpowaidaja na moje wielokrotne podania o prace. Z amerykanskim doktoratem duza lepszym od niemickiego powinieniem byc natychmiast zatrudniony jako pelny profesora nawet nie mowiac po niemiecku na kazdej niemieckiej uczelni a musialem ukrywac sie przez 7 lat a gloduje juz od 14. Uczelnia Amerykanska w czasie studiow placila mi tak samo jak placi sie najwyzszemu niemieckiemu profesorowi W3 tzn. powyzej 7000 dolarow miesiecznie. To tez jest ignorowane.

Skomentuj

