2 maja – Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej

2 maja – Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
sewis Wojsko Polskie

Ustanowiony w 2004 r. i obchodzony w dniu 2 maja Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej przypomina trudne i dumne dzieje naszej Ojczyzny. Biało-czerwone flagi zdobiące tego dnia nasze domy, place i ulice pozwalają nam poczuć dumę z dokonań naszych przodków.

Komentarze 3

  1. To wlasnie swieto Dnia Flagi RP w dniu 02.maja, obok nastepnego trzeciomajowego swieta pamieci Konstytucji 3 Maja bylo szczególnie honorowane i obchodzone przez sp. prezydenta prof. Lecha Kaczynskiego. Uwazam, ze kazdy Polak, który czuje sie patriota powinien równiez to uczcic, chocby symbolicznie wywieszajac flage na te 2 dni na balkonie swojego domu czy w oknie mieszkania. W ten sposób takze okaze jednosc narodowa i solidarnosc ze swoimi rodakami.

  2. Optymistyczne jest to, że w czasie żałoby
    narodowej i pogrzebów ofiar katastrofy cała
    Polska była udekorowana flagami
    POLSKIMI. Nie było tych z ZSRE!

  3. Bilbordy i plakaty maja zniknac w kampani prezydenckiej na zyczenie PO

    Drodzy normalni internauci oczywista oczywistosc, ze teraz nagle Popsuje perfidne chca sie ukazywac, jako wspanialomyslni a czegózto, no wlasnie, bo teraz maja monopol wladzy a to tylko krok do dyktatury i kultu jednostki kaczora pinokia, o czym kilkakrotnie juz michacel2 wspominal. Teraz, kiedy oni moga nawet bezkarnie wmawiac Narodowi, ze czarne jest biale a biale to czarne, to bilbordy sa juz im nie potrzebne ale te bilbordy opozycji moga jednak troche zaszkodzic, wiec wzywaja cynicznie podstepnie o zaniechanie i wycofanie ich z wyborczej kampani prezydenckiej. Niesiolowski pisofob juz sie pokazuje a za chwile pojawi sie pawian Paliglup i zacznie sie znowu nagonka na calego oraz zlosliwosci ale kogo ten Palikot wybierze sobie teraz, skoro prezydent opluwany alkoholik itp. nie zyje? Mysle, ze pierwsze próby juz byly sprytnie inspirowane podsycanem i preparowane mediami, chocby ta nagonka na córke prezydenta, na która napadli podle wykrzykujac i zakrzykujac, ze na grobie i trumnie itp. Ta dziewczyna chciala tylko kontynuowac dzielo ojca przez wspomaganie stryja a taki szum wytwarza potezna sciana zmowy. Sam Jaro jeszcze oficjalnie nie startuje z kampania i wogóle sie nie odzywal ani nie ustosunkowal do tego a juz go plugawo wyzywaja epitami sprzed katastrofy, jakie doznawal prezydent. Nastepna ofiara ma byc Solidarnosc za oficjalne poparcie Jaroslawa Kaczynskiego. Nagle komentarze pseudo ekspertów i doktorków z nomenklatury zaslaniaja sie jakimis zasadami, ze tak nie wolno zwiazkom mieszac sie w polityke. Pytam wiec juz którys raz, jaka to demokracja i kto ma prawo, mysle, ze wszyscy, co kochaja Ojczyzne i troszcza sie o jej dobro oraz obawiaja najgorszego maja prawdziwa legitymacje, jako wyborcy czynnie brac udzial w debacie politycznej a POplecznictwo nie moze arbitralnie uzurpowac sobie wylacznosc czy prawo na gloszenie swoich zlych, obcych nam i wrogich nieakceptowanych idei. To skandal i zamordyzm a gdzie te wysokie standardy i zapowiedziane wywazone debaty, znowu tylko czcze obiecanki!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: